me.

me.
i'm on your right side.

Monday 26 December 2011

..salah aku..

aku tau...memang salah aku. tapi aku tak cakap yang aku takkan cari pengganti kau kan? memang susah nak lupakan kau. tapi kau kena tau.. aku pun dah cakap, jangan tutup hati kau.. sebab aku tak pernah tutup hati orang lain.. bila kau tutup hati, and aku ada orang lain, kau salahkan aku. and bila aku hampir mampu teruskan hidup, kau datang balik.. kau bagitau la segala sedih kau kat dia. benda yang kau buat tu la yang mendorong aku untuk tipu kau.. tau tak? kau mendesak aku tanpa sedar.. dan sekarang, kau letak segala beban pada aku. memang tak salah la aku lepaskan kau. kalau tak, entah apa jadi. sekarang, aku tak kisah la kau nak kutuk aku depan orang lain even bestfriend aku.. tapi aku tau kisah di sebaliknya. dan bila sampai ke tahap yang aku tak mampu tahan, aku akan buat sesuatu yang di luar jangkaan. ini diri aku yang sebenar. dingin... sebab kau yang buat aku jadi macam ni... memang betul la kata ex kau.. kau yang mungkir janji.. heyy. aku lagi banyak bersabar dengan kau tau.. kau nak kongkong aku sampai cakap dengan budak perempuan pun kau tak bagi???!!! kau bergelumang dengan budak lelaki lain selori pun aku tahan je tau.. kau ingat aku ni apa? memang padan la aku cari orang lain. sebab kau buat cinta aku berkurangan sejak kita bersama lagi... btw, mak aku tak pernah buat ayah aku berkurang cintanya.. tapi kau? fikirkanlah.. jangan mudah nak menuduh. lagipun, kau yang selalu sangat fikir aku akan ada orang lain kan? sekarang, kau rasa sendiri la... nak sangat kan? terima seadanya...

1 comment:

  1. kau jangan salahkan dia , kalau kau sendiri tak tahu apa salah kau . Kau kena sedar , dia dah banyak berkorban utk kau , tapi kau dangan senangnya pergi alik dlm hidup dia .

    ReplyDelete